Пятница, 2024-04-19
50.theme
[ Новые сообщения · Участники · Правила форума · Поиск · RSS ]
  • Страница 1 из 1
  • 1
Форум 50Theme » Раздел » Военное дело » 2010 Сузукі Екватор Нижньому Рядку
2010 Сузукі Екватор Нижньому Рядку
50themeДата: Вторник, 2015-06-02, 11:42 AM | Сообщение # 1
Сообщений: 450
Статус: Оффлайн
Як перша сучасна навантаження Suzuki для Сполучених Штатів, Екватор - у значній мірі Nissan Frontier, перепод маркою з деякими трохи різними акуратний і деталі. Доступний в Розширених моделях Таксі Таксі і Команди, 2010 Екватор вміщує трохи більше розважального центру для бездоріжжя в проект навантаження середнього розміру.

Екватор можливо виглядає краще, ніж Межа, з її більш наполегливо стилізованої мордою і деякими великими варіантами з точки зору кольорів фарби і коліс, щоб закінчити спеціальне появу. Всередині, немає великої частини різниці між Suzuki і його кузеном Ніссана; Екватор несе простий і нешкідливий, але жорсткий погляд, хоча урізає, не буде ловити непостійних очей.

Основний двигун Екватора - Ніссан, 2.5-літровий DOHC з чотирма циліндрами з 152 кінськими силами і 171 фунт-нога обертаючого моменту, доступного з керівництвом з п'ятьма швидкостями або з п'ятьма швидкостями, з допомогою електроніки керований автоматичний, але двигун відчуває себе підданим сильному натиску на Екваторі і не буде набагато краще для к. п. д. по паливу в щоденному водінні. Додатковий (і стандарт на моделях Таксі Команди) чудовий 4.0-літровий DOHC Ніссана V-6, пропонований тільки з автоматичною і показує 261 кінською силою з п'ятьма швидкостями і 281 фунт-нога обертаючого моменту. Два привода коліс є стандартними на всіх Экваторах, з додатковим приводом на чотири колеса shift-on-the-fly. З V-6 Екватор оцінений в місті на 15 миль на галон, 19 шосе з 4WD і 15/20 миль на галон з 2WD. Як з більшістю навантажень, Екватор може відчувати себе дуже різним в залежності від того, як Ви призначаєте це. Основні Розширені моделі Таксі здаються вельми бадьорими і звертаються добре, але Розширені моделі особливо Таксі з 4WD-столкнутым як важкий.

У 2010 Suzuki Equator є істинний проект тіла на структурі, що дозволяє значну ступінь крутизни для не-roading і буксирування, але у цього є свої витрати. Також, каюта є вузькою, досить зайнята поїздка, і інтер'єр, не настільки вільний від дорожнього шуму. Цей той же самий шкоду стає пільгами, коли це - час для не-roading і буксирування, де жорстка жива вісь, весни листа, і сходи створює плече додаткову вагу з невимушеністю. Додатковий Контроль Спуску пагорба (HDC) і Початок Пагорбу Допомагають (HSA) робити повзання навіть самими крутими слідами попруга. У 2WD, V-6 вигляд, Екватор щасливо буксирує 6 500 фунтів.

Система зберігання ліжка в 2010 Екваторі - своя частина de опір, і краще ніж, що знайдено на Кордоні. Похила екс-ніжна до ліжка задня двері досить відмінно качає в колисці заднє колесо велосипеда бруду в короткій ліжка, версії таксі команди. З п'ятьма надміцними рейками алюмінію C-каналу, де пристосовувані сліди проживають, дозволяючи гнучку зв'язок вниз різних пунктів, плюс стандартні бризки - на bedliner від фабрики, змінні сервісні клеми, які ковзають у канали боку, і багато додаткових варіантів для цієї системи стійки, Екватор сміховинно обладнаний і "добре думка". Дивлячись всередині каюта Екватора не дійсно ніщо спеціальне. В Розширеній формі Таксі Екватор йде з залишковими тиловими відкидними сидіннями, придатними тільки для дітей або зберігання.
 
IgorzДата: Пятница, 2023-05-19, 12:07 PM | Сообщение # 2
Сообщений: 14
Статус: Оффлайн
цикаво
 
Форум 50Theme » Раздел » Военное дело » 2010 Сузукі Екватор Нижньому Рядку
  • Страница 1 из 1
  • 1
Поиск:

Рейтинг@Mail.ru