ninakiev | Дата: Среда, 2015-04-01, 11:40 AM | Сообщение # 1 |
Сообщений: 5
Статус: Оффлайн
| Як вважав Євфимій, віровчення та практична життя різних течій сучасного йому старовір далека від ідеалів правої віри. Головну причину цього він бачив в «змирщення» старообрядництва. Мирське життя в «богоотчужденном» царство антихриста, на думку засновника мандрівництва, неминуче спричиняла за собою відступ від ідеалів віри, а потім і їх девальвацію. Особливу гостроту проповіді Євфимія надавали його судження про російських монархів як головних винуватців торжества соціального зла, різка критика діяльності «антихристовых» цивільних і духовних властей.
Думка про те, що першопричиною втрати людьми правої віри є мирська життя, призвела Євфимія до простого логічного висновку: чим менше контактів з «гріховним» світом, тим більше шансів дотримати праву віру. В ідеалі мова йшла про повному, абсолютному розрив з антихристовым світом. Євфимій проповідував шлях втечі, закликав своїх послідовників «стати поза світу», сховавшись у лісах від всесильних слуг антихриста. У відповідності з цим незабаром після хрещення Євфимій «пішов у Галицкия лісу. Але тут, - повідомляє старообрядницьке твір з історії мандрівництва, - він не міг прожити більше двох років від заподіюються грабежів обивателями цих місць за намовою нетовчины з охорони своїх прилепления до нього»2. Покинувши скит, Євтимій знайшов притулок у будинку свого старого знайомого - селянина д. Малышево Ярославської губ. Петра Федорова.
|
|
| |