Воскресенье, 2017-09-24
50.theme
[ Новые сообщения · Участники · Правила форума · Поиск · RSS ]
Страница 1 из 11
Форум 50Theme » Раздел » Безопасность » Автомобільна Зв'язок
Автомобільна Зв'язок
mikityakДата: Вторник, 2015-06-02, 11:37 AM | Сообщение # 1
Генерал-майор
Группа: Модераторы
Сообщений: 377
Репутация: 0
Статус: Offline
Значна позиція і бурхливі, мужні репліки моделювання відокремлюють 2010 Nissan Armada від іншої частини повного розміру, натовп SUV, але Армада не в змозі виділитися для внутрішнього місця, комфорту, або практичності. Армада отримала освежительной напій на 2009, включаючи деякий переглянуте обладнання та нові пакети вибору, але це по суті триває незмінний.

З його розширюються буферами, короткими контурами, і різної іншої опуклістю навколо колодязів колеса і капота, об'єднаного з дуже вертикальним профілем, 2010 накладенням поглядів Nissan Armada і навіть агресивний, деякі могли б сказати. Видатний стовп позаду тиловий двері майже змушує Армаду бути схожою на варіант навантаження, все ж це також слухає тому колишні версії Ніссана Першовідкривача. В Армаді трохи більш м'яко в її проекті порівняно з іншими вантажівками повного розміру, хоча багато сміттєвих відер і великого пульта центру говорить серйозно.

Буксирування та перевезення залишаються силами для Армади, але її явні піднімають, виступає проти будь-яких швидких змін напрямку і тисне на економію палива. 5.6-літровий V-8 двигун залишається стандартним на 2010 Армаді, виробляючи 317 кінських сил і 385 фунтів-ноги обертаючого моменту. Це працює добре з автоматичною коробкою передач з п'ятьма швидкостями, без вагання, щоб ввімкнути знижувальну передачу, і пропонує буксирну здатність просування класу до 9 100 фунтів. Армада - дуже просто, п'яниця; міська оцінка EPA - тільки 12 миль на галон, і більш низькі числа реального світу ймовірні, якщо Ви робите багато з зупиняти-і йти.

Інтер'єр 2010 Nissan Armada приємний для перших і других рядів, з передніми сидіннями, взгроможденными відносно високо. Передні сидіння дуже зручні, тим не менше, і легко знайти гарне провідне становище з доступними пристосованим педалями. Стільці капітана другого ряду також дуже зручні, але зменшують здатність від восьми сім, замінюючи многоместное нероздільне сидіння. В спині лава третього ряду тільки добре для менших дорослих, але це не залишає майже вантажного простору. В цілому, матеріали в Армаді ізолюють змагання; близько, похмурі, схильні до подряпини пластмаси, використовувані навколо більш низьких дверних груп і пульта центру, зобов'язані показати свій вік, і урізає погляд на дешеву бік. Якість поїздки в Армаді є стійким, але гладким, вбираючи більшість головних ударів, але це не найбільш передовий досвід, з неабиякою кількістю шуму вітру в декількох випробувальних транспортних засобах і машинному примітці, це є трохи занадто помітним.

Щодо безпеки 2010 Nissan Armada не живе досить так само як її конкуренти, але у цього, безумовно, є розмір і вага на її боці. Приєднаний до страховці IIHS не перевірив Армаду, але це отримує чотири - і п'ятизіркові результати в лобовій захист впливу від федерального уряду, з трехзвездными результатами в одночасному натисканні клавіш з-за високої центру Армади маси. Передня сторона і бічні подушки безпеки боку на всю довжину, покриваючи обоє ряду, є стандартними, плюс контроль за стійкістю електронної оболонки і гальма антиблокувальної системи з електронним розподілом сили гальма.
 
Форум 50Theme » Раздел » Безопасность » Автомобільна Зв'язок
Страница 1 из 11
Поиск:


Copyright 50theme © 2014 - 2017
Хостинг от uCoz