Суббота, 2024-04-27
50.theme
[ Новые сообщения · Участники · Правила форума · Поиск · RSS ]
  • Страница 1 из 1
Форум 50Theme » Раздел » Дизайн » Moreschi
Moreschi
mikityakДата: Среда, 2018-02-14, 3:32 PM | Сообщение # 1
Статус: Оффлайн
Firma Calzaturificio Moreschi została założona w 1946 r. Jako mała firma rodzinna, która rozwijała się i rozwijała równolegle do przemysłowego obszaru Vigevano.
Moreschi to jedna z najbardziej klasycznych i drogich włoskich marek obuwniczych. Podobnie jak większość firm obuwniczych w tym czasie, Moreschi wyrosła z małego rodzinnego biznesu. Nie możemy powiedzieć, że dzisiaj ta firma rozszerzyła się do rozmiarów ponadnarodowej korporacji, chociaż 75% jej produktów sprzedawanych jest w najbardziej prestiżowych butikach z sześćdziesięciu krajów.

Dzisiaj Moreschi Group zatrudnia 450 pracowników i rocznie produkuje 300 000 par butów i 50 000 sztuk produktów skórzanych.

Produkcja odbywa się w 3 fabrykach zlokalizowanych do niedawna w dzielnicy Vigevano. Dzięki znaczącym inwestycjom kapitałowym, firma zakończyła przeprowadzkę do nowej siedziby. Nowe centrum produkcyjne zastąpiło 3 stare fabryki, zapewniając w ten sposób usprawnienie procesu produkcji i przeniesienie głównych biur i zarządzanie sprzedażą produktów pod jednym dachem. Wymagając inwestycji w wysokości 18 milionów, nowe centrum produkcyjne Moreschi zajmuje powierzchnię 68 000 metrów kwadratowych. m, z których 19 000 zajmują budynki fabryczne i biurowe. Jest to jedno z największych centrów produkcyjnych do produkcji obuwia high-end.

Stosując zupełnie nowe podejście, nowa siedziba obejmuje nie tylko obszary produkcyjne i usługowe, ale także przestronny parking, placówkę fabryczną i przedszkole dla dzieci pracowników. 20 000 mkw. m zostały użyte do stworzenia zielonych krajobrazów. Przychody Moreschi wynoszą około 40 milionów, z czego 75% pochodzi z eksportu produktów.

Firma produkuje i sprzedaje linie męskich wyrobów skórzanych oraz nowe linie obuwia i wyrobów skórzanych dla kobiet.

Firma jest dumna z elitarnego wizerunku swojego obuwia, którego korzenie tkwią w ścisłym przestrzeganiu tradycji. Ostatni slogan kampanii reklamowej firmy brzmi: "Oryginalne włoskie męskie buty - 100% wykonane w Vigevano". I to nie jest tylko sztuczka, wszystkie lata działalności na tym rynku dowiodły, że Moreschi naprawdę kontroluje cały proces produkcji, od szkolenia nowych specjalistów po pakowanie obuwia i akcesoriów, a nawet wysyłanie ich do sklepów. W swoich produktach Moreschi wykorzystuje wysokiej jakości materiały. Specjalne, rzadkie rodzaje skóry są używane zgodnie z warunkami umów międzynarodowych i pod kontrolą rządu. Wszystkie produkty wykonane ze skóry krokodyla, strusiego, jaszczurki wykonane są zgodnie z międzynarodowymi certyfikatami, potwierdzającymi ich oryginalność i pozwalającą na ich użycie.

Oprócz nowej współpracy powstał celowy program tworzenia nowych sklepów monobrandowych i "sklepów w sklepach". W wyniku strategii biznesowych mających na celu zrównoważone wprowadzenie na różne rynki, produkty Moreschi są obecnie wdrażane w ponad 70 różnych krajach.

W ciągu ostatnich lat strategia firmy Moreschi miała na celu rozwój sieci sprzedaży w krajach Bliskiego i Dalekiego Wschodu, gdzie istnieje już rozległa klientela. Moreschi jest właścicielem sklepów w innych miastach.

Pod koniec marca 2003 r. Otwarto nowy sklep w Singapurze, realizując w ten sposób intensywny program nowych sklepów azjatyckich. W tym samym czasie Moreschi otworzył swój pierwszy sklep w Rosji w prestiżowym centrum Moskwy (Crocus City Mall). Fani prawdziwej jakości i szacunku w Jekaterynburgu mogą kupić to wspaniałe obuwie w "Pasażu Pokrowskiego".

Nowy sklep został otwarty w Hongkongu w styczniu 2004 r., W marcu "shop-in-the-shop" w Szanghaju, w lipcu w sklepie z jednomarkowym sklepem w Kuala Lumpur w Malezji. Nowy kompleks Moreschi wkrótce zostanie otwarty w domu towarowym Sogo w Dżakarcie.

Dziś Moreschi wyróżnia się prostym, ale elegancko eleganckim stylem dzięki obuwie, którego produkcja waha się od 250 do 300 etapów. Niektóre szczególnie eleganckie materiały są nadal wycinane ręcznie, a wierzch buta i linia Tirolo, którą szczyci się przede wszystkim Moreschi, są całkowicie uszyte ręcznie z doskonałym kunsztem. Moreschi oferuje swoim klientom bardzo eleganckie, ale jednocześnie bardzo wygodne kolekcje.

bard-lestnicaДата: Суббота, 2018-02-17, 1:33 PM | Сообщение # 2
Of course, ease of use, in the first place, depends on the angle of the stairs. The most convenient angles of ascent / descent are in the range of 30 degrees to 40 degrees. The steepness of the rise is directly related to the ratio of the two quantities - the height of the step (riser) and the width of the step (step). In other words, the steeper the steep, the less space it needs to be installed in the house. In this case, the staircase is more, the more space it is necessary to provide for it. Therefore, every owner has to choose between convenience, security and precious square meters.

When choosing in favor of square meters, it should be remembered that if you go beyond certain comfort parameters (30-40 degrees), you get already options for special stairs. If the angle is less than 20 degrees, the ladder passes into the category of ramps, if more than 45 degrees - in the category of ladders (folding) ladders.

It should be remembered that the most difficult action with a steepness of more than 40 degrees is the descent from the stairs. At angles greater than 45 degrees, the descent can only be carried out with the back forward. Of course, such a ladder can not be considered convenient for daily use.

The standard for stairs in the house (apartment), where one family lives, is 100 cm or more. The ladder can have a width of 80 cm, provided that its configuration is simple, it is built along one wall and allows lifting of dimensional objects. Less than 80 cm can be auxiliary ladders that are not basic (stairs to the basement or to the attic).

To make the staircase an architectural dominant, it allowed to climb with maximum comfort, it should be made at least 120 cm. With the right choice of design solutions, it will become a real decoration of the interior of the house and fit into the design of the entire room.

All ladders, except for straight ones, have turning areas, and screw ones consist only of them. The implementation of the turn is not a big problem, but its execution must be done correctly. The easiest way is to make a turn through the site, which is not always possible in cramped conditions, since the playground is one upward step, and in rooms of limited dimensions, climbing should be carried out as often as possible, so that the angle of ascent is maximally convenient.

In small rooms and private houses, the most common turn is through the gently sloping (triangular) steps. At the same time, the optimal number of them is 3 angular steps per turn in 90 degrees. In the plan they must create a square or a rectangle. The number of step-by-step steps of more than three is possible, but it must be taken into account that the walking zone is reduced, because narrow sections of the rung steps can not be used.

When calculating the interstore ladder, it is important to take into account the fact that the opening in the ceiling above the stairs must correspond to the safe passage along the entire lift. The distance between the step and the ceiling should not be less than 200 cm. A man of 180 cm can easily pass along a passageway 185 cm high, he will instinctively tilt his head and experience discomfort.

Enclosure of stairs and apertures with handrails (balusters, poles and handrails) is a necessary component of general security. The recommended height of the fence is 90 cm, with a ladder height of more than 6 m - 110 cm. The distance between the balusters should not be less than 15 cm at the centers. In this case, the thickness of the balusters does not play a decisive role, but the rigidity of the entire fence structure must be quite high. This can be obtained by properly tightening the handrails with poles and securing the pillars securely to the base.

At all corners should be installed poles. If the length of the fence along the straight line exceeds 3 meters, then additional support posts should also stand.

xkristinaxbondДата: Среда, 2018-07-18, 0:04 AM | Сообщение # 3
ничего не понятно)

valentinavasilievnamДата: Четверг, 2019-01-03, 5:51 PM | Сообщение # 4
Мне тоже

kseniiyaKsuДата: Суббота, 2019-02-16, 5:13 PM | Сообщение # 5
Что за бред???

kraudmarketing94Дата: Среда, 2019-05-01, 0:12 AM | Сообщение # 6
Вот и я о том же

ZkalunДата: Вторник, 2019-06-04, 10:57 PM | Сообщение # 7
оказывается если загнать в гугл переводчик) то тоже ничего не понятно!

Форум 50Theme » Раздел » Дизайн » Moreschi
  • Страница 1 из 1
Поиск:

Рейтинг@Mail.ru