50theme | Дата: Вторник, 2015-06-02, 11:39 AM | Сообщение # 1 |
Сообщений: 452
Статус: Оффлайн
| Відгук Toyota Motor Corp 's 2.3 мільйонів автомобілів і вантажівок для дефектних газових педалей подальші збитки репутація японської марки, яка побудувала її клієнтську базу на її надійності.
Дія четверга наступав на п'яти недавнього відкликання 4.2 мільйонів продуктів Тойоти і Лексуса, тому що килимки могли змусити акселератор набиватися битком вниз. Компанія вчора сказала в твердженні, що приблизно 1.7 мільйона автомобілів піддаються обом відгуками.
"В останніх місяцях, Тойота досліджувала ізольовані повідомлення липких механізмів педалі акселератора в певних транспортних засобах без присутності килимків," сказали Toyota Motor Sales, U. S. A, Віце-президент Групи Ірв Міллер.
Залучені транспортні засоби включають 2009-2010 RAV4, 2009-2010 Віночків, 2009-2010 Матриць, 2005-2010 Авалона, 2007-2010 Camry, 2010 Горець, 2007-2010 Тундр і 2008-2010 Sequoia.
Тойота перемагала всіх автомобілебудівників в загальній кількості транспортних засобів, вспомненных в Сполучених Штатах у минулому році.
"З-за надійності [Тойоти] і якості, що є таким первинним фактором для них, вплив всього цього на них є суттєвим," сказав Девід Коул, директор Центру Автомобільного Дослідження в Анн-Арбор, штат мічиган, "Вони ставляться до цього дуже серйозно, і схиляються над назад спробою знайти рішення. Але це - удар."
Тойота ще не розвинула рішення проблеми акселератора.
Аналітики погодилися, що останній відгук далі руйнує репутацію Тойоти за якістю.
"Я дійсно думаю, що у Тойоти є 40 років доброї волі серед їх лояльних покупців, таким чином я не думаю, що буде негативна зворотна реакція від поточних власників - які народилися під час демографічного вибуху, які вели їх," сказала Ребекка А. Линдлэнд, директор дослідження промисловості, Автомобільної Америками Групи, що знаходиться в Массачусетсі Глобальної Здатності проникнення в суть IHS.
"Я дійсно думаю, що їх занепокоєння повинно бути людьми, яким не належить Тойота," додала вона. "І якщо це виходить у майбутньому, що вони знали про це і негайно не звернулися до них, у них могло бути більше проблем."
Проблеми Тойоти, можливо, не прибули в найгірший час для компанії. Як гора відгуків Тойоти, Форд, Hyundai і Kia розвивають репутацію виробів високої якості.
Тойота протягом багатьох років виграла головні рекомендації від Споживчого журналу Повідомлень і незалежних досліджень групами, такими як J. D. Повноваження & Партнери.
Це змінилося в новому Споживчому огляді Повідомлень, який знайшов, що у деяких з продуктів Форда було краще якість ніж ті від Тойоти.
Оголошення відкликання Тойоти спонукало багато аналітиків промисловості згадувати проблеми, які Ауді мала більше ніж 20 років тому з твердженнями про ненавмисне прискорення.
"Історія довела, що [Ауді] була правильною підсунути назад і боротися з обвинуваченням, що їх транспортні засоби піддавалися моментів ненавмисного прискорення. Але ушкодження глибоко і майже викликано їх, щоб вийти з США," сказав Джеймс Белл, виконавчий аналітик ринку kbb.com вебсайтом Синьої книги Kelley.
|
|
| |