50theme | Дата: Вторник, 2015-06-02, 11:45 AM | Сообщение # 1 |
Сообщений: 452
Статус: Оффлайн
| Оскільки Тойота розширює свої відгуки за проблем з дефектними газовими педалями до Китаю і Європі і збільшує число моделей, вспоминаемых в Сполучених Штатах, його конкуренти починають рухатися проти обложеної марки.
Toyota Motor Co. наполягла, що проблема раптового, нестримного прискорення є "рідкісним і рідкої," але General Motors Co. звертається до незручним водіям. У четвер GM оголосив, що він запропонує комерційні стимули для 2.3 мільйонів власників автомобілів, вспомненных Тойотою 21 січня. Крім того, Ford Motor Co. планує запропонувати 1 000$ у поступки клієнтам Тойоти і Хонди в реченні змусити їх перейти на його моделі, сказав представник Форда Роберт Паркер.
Аналітики кажуть, що тактика могла працювати.
"[Споживачі] можуть думати, 'Добре, тепер, якщо контроль якості для американських автомобілів, можливо я повинен шукати американський автомобіль," сказали Девід Коул, голова Анн-Арбора, Mich.-на основі Центру Автомобільного Дослідження.
Але конкуренти повинні бути дуже обережними, як вони максимізують можливості, які є результатом проблем Тойоти, сказали аналітики.
"Я думаю фактично, що всі конкурентоспроможні марки уникнуть навалювати," сказав Джек Нерэд, редакційний директор Синьої книги Kelley. "Це краще для них, щоб представити альтернативу, але я звичайно відкрито не послався б на поточні труднощі Тойоти."
Це, здається, підхід, узятий деякими з найбільших конкурентів Тойоти. Хонда, Нісан та Hyundai не планують подібні стимули призначатися для власників транспортного засобу Тойоти.
"Ми обговорили виконання програми, націленої на Тойоту, і вирішили, що це не було відповідним," сказав Кріс Хосфорд, представник Hyundai. "Знаючи, що деякі клієнти Тойоти могли б шукати моделі, які вони не можуть отримати і вважати нашим, ми робимо кроки, такі як посвідчення, що у наших дилерів є адекватна постачання. Але ми не хочемо підхоплюватися на цю річ як вампір."
У вівторок Toyota Motor Co. оголосила, що вона припиняла виробництво восьми моделей у Сполучених Штатах. Пізно в середу, автомобілебудівник повідомляв китайським владі, це почне відгук у лютому для 75 500 спортивних сервісних транспортних засобів RAV4, вироблених в Китаї між березнем 2009 і січнем 2010, сказала представниця Тойоти Ририко Тэкеучи.
Вони використовують ті ж самі частини проблеми в акселераторах, які викликали потік масивних відгуків в Сполучених Штатах, сказала вона.
В Європі автомобільна компанія все ще не впевнена, скільки транспортних засобів порушено проблемою з педалями, виробленими Корпорацією CTS, що базується в Элкхарте, Ind., сказав Колін Хенслі, менеджер європейських операціях Тойоти.
Тойота сказала, що перепроектованою педаль акселератора була в "повному виробництві" в Корпорації CTS.
"У нас є новий проект, і що новий проект був перевірений відповідно CTS і Тойотою," Вінод М. Хилнэни, президент для CTS сказав щодо селекторної наради.
Недолік педалі ймовірно був викликаний ущільненням, яке випливало з надзвичайних умов навколишнього середовища, які йдуть поза оригінальних специфікацій ЦЕМЕНТУ" від Тойоти, сказав р. Хилнэни.
|
|
| |
Тапатуличка | Дата: Вторник, 2020-08-25, 9:45 AM | Сообщение # 2 |
Сообщений: 67
Статус: Оффлайн
| Интересно
|
|
| |